Complete vrijloopkoppelingen
De complete vrijloopkoppeling bestaat uit een basis vrijloopkoppeling met gewenste deksel en/of flens. Deksel (D) en flens (F) uitvoeringen worden onder aan de pagina beschreven.
Producten
CTS vrijloopkoppeling GL..F2-D2
- aanbouwflens met verzonken gaten aan de buitenzijde
- deksel met vul-aftapschroef
CTS vrijloopkoppeling GL..F2-D3
- aanbouwflens met verzonken gaten aan de buitenzijde
- deksel met vul-aftapschroef
- met oliereservoir en oliepeilglas
CTS vrijloopkoppeling GL..F4-D2
- aanbouwflens met verzonken gaten aan de vrijloopzijde
- deksel met vul-aftapschroef
CTS vrijloopkoppeling GL..F4-D3
- aanbouwflens met verzonken gaten aan de vrijloopzijde
- deksel met vul-aftapschroef
- met oliereservoir en oliepeilglas
CTS vrijloopkoppeling GL..F5-D2
- aanbouwflens met reactie-arm en knop
- deksel met vul-aftapschroef
CTS vrijloopkoppeling GL..F5-D3
- aanbouwflens met reactie-arm en knop
- deksel met vul-aftapschroef
- met oliereservoir en oliepeilglas
CTS vrijloopkoppeling GLP..F7-D7
- opsluitflens breder dan de vrijloop
- met spiebaan
- deksel met vul-aftapschroef
CTS vrijloop- met klauwkoppeling GL..TR
- flexibel gewricht absorbeert trillingen en axiale bewegingen of hoekfouten
CTS vrijloopkoppeling GV rollen
- vrijloopkoppeling met rollen
- met lusgat
CTS vrijloopkoppeling GVG met klemstukken
- vrijloopkoppeling met klemstukken
- voor hogere koppels
- met lusgat
CTS aanbouw vrijloopkoppeling GO
- Voor Engelse en Amerikaanse aandrijvingen
- 320 – 5.800 Nm
De complete vrijloopkoppelingen bestaan uit een basis vrijloopkoppeling met gewenste deksel en/of flens.
Deksels:
D2 – uitvoering met vul-aftapschroef
D3 – vergroot huis voor meer olie, dus betere koeling, tevens oliepeilglas
D7 – opsluitdeksel met vul-aftapschroef
Flenzen:
F2 – aanbouwflens met verzonken gaten aan de buitenzijde, voor bijvoorbeeld montage van v-snaarschuif of tandwiel te centreren op de geslepen buitenring van de vrijloopkoppeling
F3 – tussenflens alleen nodig bij centreeruitvoering (TR)
F4 – aanbouwflens met verzonken gaten aan de vrijloopzijde, voor bijvoorbeeld montage van v-snaarschuif of tandwiel te centreren op de flens, deze heeft een centreerring
F5 – aanbouwflens met reactie-arm en knop
F7 – opsluitflens vaak op de GLP toegepast
F3 en F4 samen om een klauwenkoppeling te monteren aan de vrijloop voor een as-as verbinding.
Een complete vrijloopkoppeling wordt ook wel zelfstandig draaiende vrijloopkoppeling genoemd.